Monday, January 4, 2010

Viva le Rock!

Hell yeah i dont know what i'm thinking right now..life less..no more laugh and smile.. I pun tak tau what happen,just sekelip mata like that we pergi buat hal sendiri masin-masing,i try to be friends with them tapi dia orang mcm tak mahu je.. nvm its ok la..life has to move on...

I just scared with my result spm,if dapat result teruk macam mana la nanti nk masuk college nanti.. semua orang buat hal-hal sendiri sekarang,semua tak sama macam sekolah dulu...masa berlalu macam tu je..this end of January i hope dapat refresh my memory,start a new life la kot.. i have nobody to love me,nobody to cares about me accept my family and some friends..

I try my heart to get with another girls,tapi macam entah la..layan lagu jiwang buat aku lagi sedih,layan lagu rancak pun buat aku sedih sebab gembira tanpa dia..syok sendiri dalam bilik kecik ni mcm orang gila... -_-

main gitar pun mcm tak semangat je,asal la aku tak semangat ni.........aduhhhhhh!!! sewel agak nye kut..apa2 je lah! Next stop i will be at eCurve,layan The Times..if korang nk join boleh la sama2 pergi ye..belasah saja,yakin boleh.....

1 comment:

  1. ahaha.pakcik.relax sudeyyy.people come n go.chill k.well now u know kann.biler ur friends dah sibuk wat hal masing2.tggu je la dorang masuk college.bout ur results.dont worry.yakin pd diri sendiri.tuh jekkk

    ReplyDelete