Tuesday, June 2, 2009

About a Boy who live in Petaling Jaya


MUHAMMAD HANIS BIN ABDUL RAHIM


Seperti mana yang korang suma tahu saya kelihatan TER-amatlah bajet dalam gambar ini..tetapi saya merasai sungguh nacho-Libro..kalau nak phone number sila amik kertas dan pensil salin ini 012-*******...kalau tak nak sudah,bluek! Sebenarnya saya disini ingin mensinopsiskan tentang sedikit kehidupan saya...

Anak kelahiran daripada 5 adik beradik ini telah dilahirkan di Hospital Assunta tepat pada 6:04pm..Dibesarkan oleh nenek dan atuk sebelah ayah kandung saya Abdul Rahim Awalludin di Petaling Jaya..tetapi masih disusu oleh ibu kandung saya Robiah Binti Awang..Saya berhenti menhisap botol susu ketika darjah 4..nenek moyang sebelah ibu kandung saya berada di Thailand dan ayah saya ialah Cina..apabila orang bertanya "Apakah kaum kamu??",lalu saya menjawab dengan kuat "saya ialah ThaCheese" (sound weird)..ketika saya masih bayi keluarga saya masih menempatkan diri di rumah Petaling Jaya..setelah membesar keluarga saya pula menetap di Bukit Jalil..ketika itu masih process pematangan yg tak seberapa..

Bercita-cita ingin menjadi seorang ahli muzik yg terkenal seperti The Strokes,Arctic Monkey,The Beatles tapi semua itu dalam mimpi..kalau fikirkan masa depan saya ingin menjadi seorang enginneer yang hebat dan membina sesuatu ciptaan yg dapat memudahkan orang masa hadapan,(ROBOTCOP)..saya mempunyai hobi seperti orang lain juga seperti menari,main muzik,tidur,buat ulangkaji(Haram) dan lain-lain lagi..

Mempunyai seorang kekasih tetapi tidak kesampaian lagi,mungkin dia terlalu jual mahal..humph! Dia baik,tidak mudah mengalah,suka tolong orang,bercita-cita tinggi,dia ialah seseorang yang istimewa buat saya..akhir sekali saya amat cintakan si dia..

Menjadi seorang sarkastik,kronik,logistik,penyakit H1N1 ialah sesuatu kebiasaan bagi saya..kadang-kadang anda semua akan mempunyai penyakit amat berbahaya bila mendekati saya..harap anda semua paham keadaan saya sekarang ini..hehe

*To Be Continued (actually sudah habis dah)
Thank you...

No comments:

Post a Comment