Friday, June 12, 2009

Friday!

Korang semua mesti tertanya kenapa tajuk ini bernama hari jumaat...haha,sebab mungkin hari ini ialah hari keinsafan bagi saya untuk sedar apa yang sepatut dan tak sepatutnya lakukan dalam hidup ini..

Pagi:Tido and bangun have a breakfast
Tengah hari:solat jumaat
Petang:online and tido pastu mandi2 and refresh diri sendiri jap
malam:its showtime

Waktu malam ni tak tahu kenapa terasa ingin nk kemas satu rumah,pada mulanya cari tempat yang rasanya ingin dikemas dan buang semua barang kat lantai...nasib baik la ada adik saya menolong ketika itu...masa2 tgh basuh pinggan semua,tiba2 abang saya call bertanya khabar semua..dan lalu saya cakap seperti ayah dan anak...sebab sebelum ini ayah saya tidak pernah menegur saya tuk bertanya khabar ataupun kisah pasal hidup saya...abang saya betul2 menunjukkan kasih sayang dia terhadap keluarga saya dan dai betul2 ambil berat tentang saya sebab ujian penilaian menengah tidak akan lama lagi...jadi dia mungkin bagi nasihat untuk saya bersedia awal..terlalu menyentuh hati saya apabila abang saya menghantar pesanan ringkas kat saya selepas letak handphone..

"A'kum. Kuatkan semangat untuk target SPM.Hanis kena berusaha lebih kalau nk jadi mcm abang dan angah.Jadikan keluarga kita lebih bagus daripada orang lain.Abang akan tolong semua adik-adik abang.Jangan lupa solat,paling penting mintak allah bantu hanis.lastly,jangan lupa hantar energy pak,orait!"

haha..the last word dia ckp is about mafia wars nye game..lastly..i just wanted to know thanks bro sebab taking care of me,and you are the most bro that i had in this world..

Muhammad Nadzir bin Abdul Rahim

No comments:

Post a Comment