Monday, March 8, 2010

audtion battle of the band earth hour 2010

"Bro, ko mandi dulu" tu lah hari yg bersejarah untukku selepas k.e suruh aku mandi tuk get readdy audition BOTB, best2 mimpi jadi RAWKSTAR sehari sebelum tu...dah semangat tidur kul 5 pagi bangun kul 11 pagi!! memang record tuk kitaorang! haha... dah lepas mandi semua, ayah k.e pun bgtau "kalau takde moral support call ayah ye kerry" haha.. tak pernah seindah kata dari ayah pernah aku dgr!! sementara tuh k.e try call afiq tapi tak dapat!

pastu Hariz voxx kita sampai tuk pick up grak trus pergi akakarya tapi kena singgah rumah atok aku nk amik duit...(rm30) hhaha! dah2 sampai akakarya semangat gila nih!! dah set up semua.. afiq tak datang2... dlm fikiran hariz ~(accident>hospital>hilang ingatan>lupa nk main solo she is genius)~ haha, punya la geram sampai session kitaorang pun dah habis,(rm30 habis mcm tu je) orang yg audition pun tak sampai2... pastu borak2 kat pentry and tanya seribu soalan nape afiq tak dtg... pastu decided grak pg studio hot stuff ~ jumpa dgn boss BOTB banggang nih!!

sampai2 kat sana kita pun decided selambe je main audtion tu... aniway hotstuff nye studio seriously best and cheap! last2 minute afiq call aku gne house phone!! mcm cibai ckp tak kenal aku semua.. hahaha then, kita pun ckp dgn boss bagi 10 minute nnti lead guitar dtg..then lepak kat al-safa ... gila la punya lapar nk mati time tuh..aku dgn kerol makan hariz nye makanan sampai licin!!! hahah

selepas afiq sampai dgn muka "she is so serious .. so whoaa ~" haha...dia pun ckp dia sry sebab makan ubat demam tadi..then kita mcm "oohhh la, she was a good girl for me" haha ... -.-

then everything was going great and sound system kitaorang best of the best kita dah bagi tapi mcm BABI sebab tak dapat masuk botb eart hour tuh...





yours truly
hans

No comments:

Post a Comment